annars då?

Lite träningsvärk. Löpning en halvmil i förrgår och nya BP passet igår, det känns i rumpestumpen det! Gött. Satsar på att springa två mil sön-sön. Det hade la varit änna fräckt!? Haha. Och godis, det där med godis. Varför ska det vara så fruktansvärt gott? Det är inte okej!!! Jag frågade A om han ville bli min personliga tränare, för alla vet ju att PT:s erhåller vissa förmåner.. Förljdfrågan efter att han gått med på det var ju självklart hur lång tid det skulle ta innan han hade trollat fram mina magrutor. För jag ser det mer som att han trollar fram dem och inte att jag tränar fram dem. Eller dietar, gud förbjude. Och svaret då, svaret, "Tja.. Ett år kanske?" ETT ÅR!?!?! Då hinner man ju tröttna flera gånger om och antagligen dö av väntan. Jag hatar att vänta. Alla vet hur tråkigt det är. Så det blir antagligen inga magrutor, i så fall bara om de smyger sig på. Eller om min PT trollar då.

Jag älskar hur fancy det låter att ha en PT. Jag ska säga det till alla jag känner.

JAG HAR EN PT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback