090614

Imorgon eller så kommer J hem från Mallis, det ska bli riktigt festligt att höra vad Systrarna syndiga och Föräldrarna Curling har hittat på under veckan. Jag förväntar mig en hel del bravader av högklassig kvalle.

Jaha. Här sitter jag och ugglar som vanligt. Jäklar vad guuud det ska bli att vara ledig i två dagar. Eller en. Den andra så är det ju utbildning halva dagen och BB-release på em. Men sovis, det ska det banne mig bli! Och jag ska platta håret, har nästan glömt hur man gör. Och färga det. Det är katastrofalt för tillfället, det känns som min lilla my-boll aldrig kommer gå att borsta ur och utväxten är horribel.  Dags för upfreshing nu alltså. Jobba lite med. Hej.

Sol i sinne, varm inne! Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback