vad är det för en dag idag..

..jo det är en alldeles vanlig jobbedag!

Och idag, 86 timmar efter att du åkt, så vill jag att du ska komma hem igen. Bara för en kväll, en natt, och sen kan du få flyga iväg igen. Jag vill bara ge och få en kram, en sån där som bara du och jag kan göra, en sån kram. Sen är jag nöjd.

..men du kommer inte hem ikväll. Faktum är att du inte kommer hem förrens om sisådär 264 timmar till. Lesson learned: att jag ska ta vara på varenda sekund med dig när du är hemma igen.

Jag knallar vidare med min 80 h vecka, men veteligen så knallar jag knappt, jag glider mest. Lesson learned: man blir lat och hinner mindre, ju mindre man har att göra.

Fredag blir en glad dag, bilen styr mot mami o papi för första gången sen påskafton. Jag är glad, de är tillsammans dubbelt så glada. På lördag planerar jag låååång powerwalk med M fast det vet hon inte om än. På kvällen är det nog på sin plats att bjuda mami o papi på middag, menyn är redan klar..

Magen kurrar äntligen, en del av aptiten har återfunnit sig, men bristen på träning gör att min matkonsumtion är i storlek med en fågelunges. Aldrig mer en vecka som den här, inte för att det är jobbigt utan för att träningen puttas ur schemat. Well, foodtime och jobb (läs: tv).



Kommentarer
Postat av: emma

Ja, det skulle man kunna kalla det om man vill. Eller gått vid sidan om regelboken om du frågar mig! Hur är det med dig hjärtat? Känns som evigheter sedan vi sågs nu. Vad händer? Vad gör du? Hur mår du? :) puss

Postat av: Kina

Martina! Ett: Är du hemma imorn? Jag är i Gislaved, vore kul o ses! (jag skickar nog ett sms när jag orkar leta fram mobilen). Två: Jag vet precis vad du menar med att en kram eller en natt skulle vara värt allt och göra en helnöjd. Och ändå såg jag C senast igår och redan gör det ont i bröstet på mig. Och så ska man stå ut 3,5 veckor till!! Tycker vi ska kramas du och jag, give me a ring. Jag är på Martini-humör! Kärlek

2009-07-25 @ 22:32:07
URL: http://kina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback