en dag

Dagen blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Förmiddagsträningen ersattes med fyra timmars shopping och eftermiddagsträningen med ett pågående slappande i soffan. Men what the heck, så kan det gå. Jag har i alla fall inte sovit bort dagen. Är det lite sol ute? Kanske, minns inte riktigt hur det var. Jag är ledig idag om det undgått någon, riktigt skönt är det också. Sällskapsutbudet är det dock sämre med, inte en endaste människa i närheten att umgås med och det är inte alls kul. Jag tycker det är dags för A att komma hem nu, för så här kan det inte fortsätta. Inte ens träning lockar och då är det illa däran, helst vill jag mysa ner mig i sängen eller möjligtvis gå på bio. Fast där är det massa jobbigt folk, så kanske inte ändå. Jag kanske skulle dela med mig av mina nya tillskott i garderoben? Och färga håret och ögonbrynen, jo så får det nog bli - hemmamys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback