shake what your mama gave you

Oh, yeah, aha.

Kvällen kom att bli alldeles förträffligt trevlig, men dans, dricka och både nya och gamla ansikten. I vanlig ordning stötte jag på grannen precis som förväntat så hade jag och J en väldigt trevlig utekväll. Vi har konstaterat både det ena och det andra, att dagens utgång endast var en uppkörning då vi båda två var aningens för nyktra samt att vi nu är så gamla att man behöver oroa sig för om spanen är underåriga. Vi har spanat på en styck läcker polisstudent för Js räkning och även bestämt oss för att inte bara gå ut oftare, utan även att skaffa klippkort till borsans fotboll. Summa: En alldeles jättebra kväll.

Dagens djur: en mus, en hare och ett potentiellt rådjur

Dagens möjligtvis mest missuppfattade ironi: "ja men det är ju jag som brukar stalka dig och titta in genom ditt fönster"
i sitt sammanhang så lät det inte riktigt lika dumt som nu, men kanske nästan.

Nu la sig mackan uppochner på bordet också, typiskt. Godnatt. Väcker du mig imorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback