nämnvärt

Jag och hjärtat har inte setts sedan i måndags morgon! Ett stort jäkla kors i taket på det. Men så här kan det ju givetvis inte fortsätta så ikväll har vi styrt upp en middagsdate hemma i hans myspys-vind. Detta är givetvis ett genialt och genomtänkt strategiskt upplägg från min sida, att hålla mig undan lite denna veckan. Många frågetecken väcks kanske hos er, varför? Inte kan han väl vara trött på mig redan? Ack nej, lugna och fina, det är bara som så att från och med fredag kväll klockan halv nio och en vecka framåt så kommer vi leva ett ganska intensivt twentyfourseven-semesterliv ihop. Iallafall om jag får bestämma. Och det gör jag ju alltid.





Kommentarer
Postat av: Linda

Såklart vi kvinnor bestämmer, det e bara o visa var skåpet ska stå!! =) kraaaaam på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback