måste.. städa.. färdigt..

Tröttis efter dagens Älmhult och Osby-utflykt, det är på den där härliga nivån att ögonen nästan trillar igen och jag somnar sittandes med pannan på tangentbordet. Ns lägenhet var så hon, utsikten var vackrare än man vågar önska och ridningen gick över förväntat, i still got it, tydligen. Fick rida en gammal hopphäst som var ungefär lika hög som jag är lång, underbart temperament och härligt skolad. Kladdkaka, mys och massa prat har hunnits med och N är lika bra som jag kom ihåg sen vi sågs sist. En helt makalöst bra dag helt enkelt, inte ens det envis regnet störde oss. Finns mer att säga om dagen men det får bli en cliff-hanger till imorgon, jag är helt enkelt alldeles för trött i skrivande stund. Måste dammsuga, duscha och äta, sen får jag sova..


Kommentarer
Postat av: Kina

Håller på att pussla ihop en liten Oslovisit tror jag, får dock se hur det går i slutändan :) Hittat något resesällskap än? puss

Postat av: emma

Hallå där nere! Vad händer? Vad gör du? Hör av dig nån gång vettja :D Puss

2009-07-31 @ 22:13:01
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback