kärlekens nya nickname; ursäkten

Jag kan ha glömt vad jag heter. Trött, förvirrad och snurrig - och tre timmar kvar på jobbet. Fem timmar har spenderats i bil, på Börjes, på Korrö och nu är vi hemma igen. Oooooh, hjärnan är lite på nedvarv. En smula dåligt samvete för att jag troligtvis skippar kalaset imorgon. Eller, nej, en stor skopa dåligt samvete stämmer bättre. Istället blir det sannolikt en resa söderut med mannen. Ja, han den där som stjäl all min lediga tid. Eller han den där som snarare blir påpackad all min lediga tid snarare än snor åt sig den. Men vad ska man göra, solen lyser i alla väder när jag är i hans närhet. What to do, jag är kär. Funkar bra som ursäkt i många lägen har jag upptäckt.

Inget make any sense så här dags in my head. It's spinning round round. När jag kommer hem ska vi gå och köpa Sveriges största godispåse ich äta det istället för middag. I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback