i min värld

Det blir faktiskt inte Philly, jag hoppar det. Jag är egentligen bara ute efter NY, medans L är där för att hälsa på släkten. Så jag spar min NY-resa till en annan gång med någon som har samma plan som jag.. Men nu väcktes dock res-begäret och jag fick ett sug efter att sticka iväg någonstans.. Samma L kommer ju plugga i Thailand denna hösten så kanske skulle möta upp henne där istället? ;)

Alltid denna oförmåga att bestämma mig.. Varför varför varför? Borde det inte var så enkelt att man vet vad man vill och så gör man det. Nej nej, inte i min värld. Fan. Irriterande. Hur övar man upp sin beslutsamhet?



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag delar ditt problem med beslutsångest... Förstår inte heller varför det ska vara så förbannat svårt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback