fyra

Skåne. Yes, när tåget anlände till Hässleholm möttes jag av min man vid stationen. Hemma hos honom bjöds jag på middag och vin på en terass till synen av den vackra solnedgången över sjön.

Framåt natten tog vi oss till Midnattskonserten i Stenbrottet och även om kroppen var relativt utmattad så var det hur mysigt som helst att sitta under stjärnklar himmel och lyssna på konsert mitt i natten. Vi rundade av runt köksbordet på morgonkvisten med ost och kex som blivt över från natten och innan vi var i säng hade fåglarna börjat kvittra..

Efter ikappsovning var det frukost ute i trädgården med allt man kan tänka sig. Picknickkorgen packades och bikinin åkte på, för eftermiddagen spenderades på den omtalade bastubåten. Vi låg och guppade där i vattnet i en lugn liten vik och badade och solade och halvsov om vartannat. Så, första doppet - check!

Framåt kvällen begav vi oss hem mot Växjö och landade totalt avslappnade och dödströtta i sängen långt innan det blivit mörkt. Summan av kardemumman - en riktig feelgood dag på sjön och en hel helg fylld av roliga och nya upplevelser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback