fem

Afropowerdance. Rytmiskt, dynamiskt, eldigt, kraftfullt, energifyllt, galet och underbart. Efter fem timmars bilåkande rusade vi direkt in i salen och dansade loss fram till klockan slog åtta. Totalt utmattade begav jag och E oss den lilla biten till hotellet, och efter en dusch avnjöt vi var sin caesarsallad i restaurangen. Därefter däckade jag i den alldeles för hårda hotellsängen och snart var det dags för att inleda dag nummer två med en underbar hotellfrukost.

Dag två spenderades även den i danssalen med koreografi-plugg och en liten uppkörning. Allt gick fint, och äntligen kan jag titulera mig som instruktör i Afropowerdance! Det är tufft, tungt, jobbigt och konditionskrävande.. Samtidigt som det är befriande, härligt och fyller en till max med energi!

Den varma lördagseftermiddagen spenderades sedan på tåget söderut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback