ett

Sådär, jag var tvungen att komma i fas. Dagen bjuder på relativt mycket städ och fix. Jag vill ha ordning och fint och mysigt och FÄRDIGT. Så nu väntar min favoritsysselsättning över allt annat, papperssortering. Hur kan man man samla på sig så mycket skit på så kort tid? Det är en konst vill jag påstå. Idag eller imorgon känner jag för en runda till stan och idag är helt enkelt den stora fixardagen. Sent ikväll väntas träning och kanske blir det nattbad?

Jag är ledig fram till söndag 10.00 och det är sjukt underbart. Jag har det softaste schemat denna veckan, men från och med söndag så blir det andra bullar så jag tänker njuta till fullo nu medans jag kan. Kankse blir det en tripp någonstans fredag till lördag? Kidnappning av mannen kanske?

Häpp häpp, muffins och städ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback