bloggdate.se

JAG VILL ÅKA PÅ SEMESTER!!!

Jag är en halvspontan kvinna som desperat suktar efter en sen solsemester fr.o.m 10 augusti och x antal dagar framåt. Mitt mål med resan är sol, goda drinkar, strand, hav, bad, mat och sånt som sig bör avverkas på en semester i södra Europa. Lite yogautövande kommer nog smyga sig in ett par gånger med.

Du är helst en trevlig människa. Stämningen kan bli lite dålig annars. Helst inte så flygrädd. Du gillar mat och vin och solglasögon. Samtidigt tror jag att du är spontan och gärna kommer på roliga utflykter och aktiviteter. Du är också lite intresserad av att se lite natur och kultur mellan varven i baren.

Hör av dig, jag väntar.


Kommentarer
Postat av: emma

You always have me you know :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback