a sunday as every sunday at work

Alltså, jag jobbar. Vad jag har gjort för världen? Gått en promenad på tjugo minuter, kokat spagetti, plockat i och ur diskmaskinen, bakat kladdkaka, fikat och tittar för närvarande på hitta nemo. Är det ens tillåtet att kalla det jobb?

Tjejer och alkohol igår på förisen, riktigt nice faktiskt. En blöt utekväll på Terassen både i drink och väderväg och en stor skopa skratt åt tomtemasker, glögg och pepparkakor. Fetisher är det senaste.

Men det jag skulle förmedla till världen var att jag har glömt min mobil hos hjärtat. Så, det var dagen nyheter. Skulle det vara något akut är du nog påhittig nog att lyckas söka upp mig, annars blir jag jävligt besviken.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det va kul igår!! Tomtemasken e det senaste!!!! :) Fan vilken keeper ja träffa igår då!! Får uppdatera nån dag :) Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback