Tokarnas Guld?

Trallalalala! Melissa Horn. Hon har den underbaraste rösten och de härligaste låtarna på länge. Låter som hallon smakar.

Idag är en hoppigochstudsig-dag. Passet med chefen gick ohmygodsogood. Hela lägenheten är städad och dammad och torkad. Mr Palms julkul är redigerad, fix och färdig för utskrift imorgon. Vi har jobbat hårt och helhjärtat, för det förtjänar dina uppgifter Palman! Jag är sådär nästan störande glad. Förfesten igår var sjukt kul. Utgång blev det inte förrens 35 minuter innan det stängde, men vi hann med en dans och träffade trevligt folk så vad gör väl det när det bara kostade tjugan i dörren. En lång stunds nattlig konversation med grannen för att styra upp spaningen och reda ut diverse funderingar. Samma granne som galet nog gav sig ut på hal is utanför Sivans, boktavligt talat.

Imorgon eller på lördag eller båda två så får jag besök av en vän. Lite otippat, men desto roligare. Mycket kul ska hinnas med, vin och Stenladan och film och middag och Let's Dance och träning och mera vin och kanske en drink och musik och spel och shopping och promenader och kaffe och söndagsbesök av mamma och sist men inte minst ska jag vara hundvakt.

Tvättidsbokning och Fools Gold.

Ahh, great.

// M

Kommentarer
Postat av: the girl on ice

haha! det ska vi nog stå ut med :P tack själv! btw, kostar spotify nånting? puss

Postat av: Veiron in the ott

Melissa Horn wtf? Ladda ner, eller jag menar köp så klart Volbeat - Guitar Gangsters and Cadillac Blood!



Javligt guuud.

2009-01-16 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback