Lightnings.

Så fint allting är en dag som denna. Trots att det var tråkigt att middagen med jobb-tjejerna blev inställd så har kvällen varit så himla bra. BodyPumpen var ny, härlig samt utmattande och uppiggande på samma gång. Hela packningen är uppackad sådär på riktigt, inget fusk, och jag har ätit den där goda kycklingsalladen med päron som K hittade på. En godisskål med den konstigaste, men godaste, blandningen står på bordet och det är rött i glaset. Ljuslågor och välstädat. Julklapps-routern är inkopplad och jag bränner filmer som aldrig förr. Samtidigt kan jag inte undgå att känna den där pirrande känslan.. Det går mot ljusare tider.. Jag känner't, som Ellen skulle ha sagt.

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback