090109

Klockan är eftermiddag. BodyBalance med J i förmiddags, möte med presskonferens-gruppen precis. Vår nyhet är just het. Jag laddar med melon-apelsin-banan-russin-hasselnötter-sötmandelsfruktsallad inför kvällens urladdning med spinning och pump. Dagen fjärde mål för övrigt, ska det brännas ska det ätas. Min härliga helg börjar precis i detta nu.

Vill göra ett statement. Jag, som länge varit förhållande-suckern typifierad kan längre inte stoltsera (?) med denna stämpel. Lika mycket som jag är singel, lika härligt är det. Återkommer med om det bara är ett infall på grund av min oslagbara dagsform..

Dagens drog - naturella cashewnötter

Och E, om du undrar varför jag aldrig svarar på dina kommentarer är det för att det inte fungerar. Och som svar på din fråga, jag tror att vi drack vin och inte tänkte alls. Och tråkigt att höra, om amerikanaren alltså.

M


Kommentarer
Postat av: emma

Men du, jag får dina meddelanden! Det är bara det att det tar lååååång tid innan man ser något resultat. Jag har själv haft samma problem men detta är min stora upptäckt ;P Det är för övrigt därför som jag ibland skriver samma meddelande flera gånger :P Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback