Like to bike!

Jag har precis ätit lunch. Och jag tror att det var första gången jag ätit lunch sen i mitten på december ungefär. Så har mina dygn alltså sett ut i flera veckor, men idag började det nya. Upp och hoppa vid nio, fler än två mål om dagen, promenader (för frisk luft är jag sjukt dålig på att inhalera) och cykelturer. JA, cykeln fanns kvar! Så nu har jag för fösta gången sen jag gick på mellanstadiet cyklat i snö och blåst. För självklart hade det börjat toksnöa under tiden jag gick runt och rotade i rean. Men hem kom jag, och mitt försenade nyårslöft är att använda min cykel alla under dygnets ljusa timmar. Med undantag för dagar då det är snöstorm..

Nu: TIll jobbet för att få en miniutbildning i areobics och funk, tack för det Elin.

Ikväll: Titta på körslaget, för det är så himla bra! Skämt åsido, en vän från Sthlm är med och jag ska se om jag ser henne. Anyone else back in Växjö yet?

//M

Kommentarer
Postat av: kina

Tja, låt oss säga att du nog önskar dig ett vinglas-koppel i julklapp nästa gång! :)

Postat av: kina

Tja, låt oss säga att du nog önskar dig ett vinglas-koppel i julklapp nästa gång! :)

2009-01-03 @ 18:39:01
URL: http://kina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback