Kväll

Mörkt, kallt och bistert ute. Massa levande ljus, varmt och mysigt inne.

Har varit sjukt effektiv idag och skrivit klart nästan hela artikeln. Avbokade träningen eftersom kroppen protesterade och påminde mig om vilodag. Kände inte för att sola så åkte och handlade god mat till mig och J istället. Tyvärr ringde stackaren nyss och tydligen kommer hon inte ur sängen. Usch för migrän. Frågan är vad jag nu ska sysselsätta mig med hela kvällen. Fast just nu är det rätt skönt att bara sitta här i soffan och mest göra ingenting.

Film kanske?



Kommentarer
Postat av: emma

Synd att jag inte kan vara där och göra dig sällskap, men jag kommer ju imon ju! :) Middag? Puss

Postat av: emma

ps, jag har bokat biljett till imon.. kan du hämta mig på stationen kvart i sex?

2009-01-07 @ 21:26:21
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback