Kalla-dem-vad-du-vill-bollar

Jag mår illa. Eftersom jag de senaste två dagarna haft ett omänskligt mat/socker/alltätbart-sug så gjorde jag chokladbollar förut. Men för att jag inte skulle frossa i mig allihopa halverade jag för det första receptet, dessutom gjorde jag dem på fiberhavregryn och rullade dem varken i kokos eller pärlsocker. Tanken var alltså att de inte skulle bli goda alls, och att jag skulle äta ungefär en boll, bara för att få choklad och sockerbehovet stillat. Tanken var dock god, för goda blev de inte direkt och de såg helt bruna och sunkika ut. Någonstans gick det ändå snett (trots så många säkerhetsåtgärder!?) och jag nu ätit så många att jag känner för att spy. Aldrig mer chokladbollar. Inte ens pärlsockerrullade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback