Don't we all love a massage with an happy ending?

Mitt ex ska bli pappa. Festligt. Det är vid såna här tillfällen man känner en våg av blandade känslor. Jag är hur ung som helst och så långt från egna barn som man kan komma. Hey, man behöver en man först! Är det nu man ska få panik och tänka att man är långt efter på förlova-sig-gifta-sig-och-skaffa-barn-och-hus fronten? Visst får händelser runt omkring en att tänka. Men jag tänker nej. Bestämt nej. Jag känner mig precis lagom i livet. Sådär precis just där jag vill vara. I wish you best of luck though.

//M


Kommentarer
Postat av: kina

VILKET Ex????

Postat av: Anna-Viktoria

Iom att jag klagar på att mina läsare inte lämnar några spår efter sig får väl jag själv se till att ge min tillkänna där jag faktiskt läser...

Så hej! Det var ett tag sen ^^



Och det där med ex som får barn. Jag får åldersnoja big time. Men även jag känner NEJ NEJ NEJ!



Take care!

2009-01-20 @ 21:09:46
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback