Don't we all hate a waste!

Idag är en sådan dag som det är dumt att jag är själv. För jag har så mycket roligt som bara ploppar upp i skallen och som vill hoppa ur munnen. Det är således a waste of funness (vi har redan snackat om engelskan, deal with it). Old Schools eftertexter rullar, filmen som Storebror tjatat sig gråhårig om är äntligen sedd. Och OM den var värd att tjata sig gråhårig om. Jag har skrattat högt och jag har skrattat mycket. Återigen undrar antagligen mina grannar vad det är för schizo som bor här i trehundrasjuan (sist var spektaklet med att öva in BodyBalance-pass här på mina gigantiska 25).

Dags att återgå till mig själv. En helfestlig typ som idag har kopplat sitt vinglas i det hårdaste polisgrepp hon lärt sig.



Kommentarer
Postat av: Boy Named Sue

Är inte din bror helt fantastisk, eller vad?

2009-01-04 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback