Bra mig, bra mig!

En klapp på axeln till mig själv. Jag tror banne mig att jag har ett färdigt pass. Nu ska det bara övas in och läras ut.. iiih!

Fikafikafika!



"jag hade nattligt besök igen. mission completed."
"yes! jag blir så stolt över dig! behöver jag fråga om det var bra?"

När man för såna här konversationer utan att rodna eller ens reflektera över om det är lite väl privat fakta, har man blivit väl inspirerad av SATC då? Eller är det bara to deal with dagens kvinnor och deras samtalsämnen?

// M


Kommentarer
Postat av: Maria

Just nu sitter jag och försöker ta mig igenom Gillespie, riktigt segt. Planen för kvällen än så länge är att laga tacos hemma hos Isabelle, men kulturnatta låter kul! Vi hör av oss om vi åker in.

Ha en trevlig fika med klasskompisen. Puss

2009-01-31 @ 15:58:32
Postat av: emma

Du kan nog vara en aning påverkad av SATC-syndromet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback