Ansiktsboken

Tydligen så har jag nu Facebook på svenska, fast att jag inte ändrat det själv. Men hallå, jag vill inte ens ha det!? Typiskt.

Har varit på Vugi och testat deras air muskel, och visst fick jag lite träning, men jag kan lätt påstå att det inte var min träningsstil. Springa runt i salen och hoppa och skutta förde minnena tillbaka till mellanstadiets ångestfyllda gympa. Usch och nej. Jag ska dock ge Vugi en chans till på tisdag och testa yoga-passet. I övrigt så tänker jag hålla min på jobbet, med mina kära Pump och Balance pass. Inga vilda utsvävningar här inte..

Nu ska jag ta tag i mitt funk-pass, för nu börjar det dra ihop sig. Måste ändra mina tankebanor just när det gället detta passet bara, just nu är det jobbigt, jag är omotiverad och tycker att det känns svårt. Men dags att vända på steken och tänka positivt. Allt annat som jag tagit mig för den senaste tiden har jag lyckats genomföra med strålande resultat, så varför skulle det vara annorlunda nu? Fram med självkänslan och självförtoendet och börja jobba, it will be just perfect.

Fika med oldie but goldie i eftermiddag. Ska blir sjuk nice.

Rock on


Kommentarer
Postat av: emma

Haha! Nja, hon va på revy igår och kom hem seeeent! Annars händer här inte så mycket. Tog en fika med en kompis igår och hade låååång pratstund med moster. För ovanlighetens skull är det ganska skönt. Irriterar mig bara på att du-vet-vem är här. Puss

Postat av: emma

Nu har du ändrat kommentarerna i bloggen igen. why? Och ja, hur irriterande är det inte att språkinställningarna bara ändras sådär? Det tycker jag inte om så jag ändrade tillbaka. English it is. ;)

2009-01-31 @ 14:23:06
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: MAria

Det var kul att se dig där också :) jag mådde lite dåligt dock, blev illamående under styrkedelen men det har försvunnit nu. Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, kommer nog på något kul :) vad ska du göra?

2009-01-31 @ 14:31:00
URL: http://abbesta,.blogg.se/
Postat av: Kina

Jag hatar också att fb är på svenska! Märkte det precis och det SUGER. Appropå ingenting så är du jordens bästa, en påminnelse bara :)

2009-01-31 @ 15:05:48
URL: http://kina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback