3027

tecken utan blanksteg i artikelform. Check.
Klar med både Håkanbråkan och Mr Palms julkul innan helgen måntro? Det vore ju onekligen something.

J sa något sant idag. Växjö kommer vara en spökstad i tre månader. Jag tyckte det var tråkigt här på campus utan folk efter att  ha varit här i tre dagar av tomhet. Det tål att tänkas på. Men vart ska jag hänga i sommar i så fall? Och sen är det ju jobbet med. Det jobb jag redan har alltså. Well, än är det inte sommar. Än hinner jag ändra mig både en och tio gånger, tro mig.

Back to work.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag kanske stannar i sommar! :) Grattis till bekräftelsen, det är du värd! Och det firar vi ikväll med en bit mat och det billigaste vinet jag kunde hitta (vi är ju studenter) :P Ses sen! Puss

Postat av: emma

Äsch, det ordnade ju sig bra ändå ;) See you Sunday! Puss

2009-01-09 @ 00:37:47
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: emma

Men hallå! När jag öppnade kylskåpet idag för att plocka fram frukost hittade jag salladen jag köpte till oss igår, ouppskuren och besviken på att den aldrig blev uppäten. Hur tänkte vi då?

2009-01-09 @ 12:11:20
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback