090111

Gårdagens rastlöshet ordnade upp sig genom en trevlig fortsättning hos E. Ett par öl, mycket avancerat dimensionfilosoferande snack senare så var klockan halv fyra och jag ramlade i säng. Vår kick off var hur trevlig som helst med mycket information om nya tränigsformer och lovande framtidsplaner och godaste middagen med en massa vin och champange. Lovely. En lång dag dock som resulterat i att jag fortfarande ligger i sängen. Har ätit massa fruktsallad och nötter til frukost och är proppätt. Funderar på att gå upp och ta tag i dagens to-do-list. Plocka ner alla kläder som hänger i hela lägenheten eftersom torktumlaren inte gjorde som jag ville igår. Det är ju märkligt att det alltid är något som strular när jag ska tvätta. Blir nog inte cykeltur till staden idag. Pyssel och BodyBalance istället. Middag med E ikväll. Dags att kasta in täcket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback