en ganska menlös och regning fredag i februari

jag som trodde att jag mådde lite konstigt bara för att jag var bitter och sur och irriterad. men det värkar som allt som det inte var inbillning och jag-tror-jag-mår-lite-dåligt-jag-har-inte-alls-bara-en-svacka-i-humöret-sjuk. jag är däppt i näsan, trött och huvudet är tungt. som en melon. en watermelon with alcohol. vad skulle den annars innehålla? såna sålde vi på kos, massor. och de var goda, som flytande godis så att man slapp tugga. och jättebra mot vätskebristen som man annars kan få på stranden i solen. det vet ju alla, att uttorkning är farligt, så vattenmelon är det enda vettiga alternativet. en gång fick vi en sprithink med isbjörn också, blandad och serverad i en hink. en skurhink. men det var gott ändå och förhoppningsvis dödade alkoholen alla bakterier.





det var tider det. blir det en tripp till ön i sommar tro? får fundera på det. nu ska jag gå upp och borsta håret för jag har blivit bjuden på let's dance kväll med myspys, sällskap och bakad potatis av frugan. sen ska vi nog fortsätta med att göra ingenting,

nu ska jag göra en sak som jag egentligen tycker är ganska löjlig i bloggvärlden och fråga:
vad ska du göra ikväll?



Kommentarer
Postat av: Stefan

Inte ett smack!

2009-02-06 @ 19:09:14
Postat av: emma

Ja, eftersom du är upptagen ikväll och jag inte har något bättre så fortsätter jag mina meningslösa konversationer på msn. Idag är det sexprat på schemat vettu, det vill man ju inte missa ;) See you 2morrow! Glöm inte krya på dig, det blir party party :D Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback