Onsdagsimpuls

Igår lekte jag och frugan med tanken att skaffa radhus. Tänk själv, ett helt hus, stora rum, badkar, walk-in-closet, billig hyra och redskapsbod. "Ja! Där kan du ju ha din cykel Martina!". Visst hade det varit fint ändå. Men med tanke på att vår impulsnivå igår låg långt över normal standard så var det nog tur att det krävdes ungefär 2000 köpoäng mer än vad vi skrapat ihop. Efter noga övervägande har vi kommit fram till att vi fortsätter som särbos. Och hur tänkte jag egentligen, flytta ifrån grannar som vill diskutera Brad Pitt-filmer vid halv tvåsnåret en kall februarinatt?

Både jag och frugan är många erfarenheter rikare efter gårdagens spontana festligheter. Man kommer inte in på studentpubar med Kicks-kort (man får heller inte 10% rabatt). Det tar en cigg för J att springa hem och vända. Chips och öl är den bästa efter-träning-maten. Vackra pojkar och sexiga män finns även på lilla campus. Kaffestirr är den bästa partydrogen. Och sist men inte minst, kan du flygplanet?



Kommentarer
Postat av: pussi

festligt alltså. haha. gillar du mig i lugg? dig kunde jag ju frågat i verkligheten.. försöker bara få reda på vad stora massan tycker;)

Postat av: Din Mamma

Har du börjat knarka? Eller är du bara helt flum...

2009-02-05 @ 16:57:16
URL: http://finestjkpg.blogspot.com/
Postat av: emma

Vart hittar man de där sexiga männen?

2009-02-05 @ 18:59:31
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh!, Klart jag minns. Radhus, hahahaha. Vi borde satsat hårdare på det. Det hade varit så jäääävla fult! Men jag tyckte verkligen det var en bra idé men all space och så. Och den där spontanfyllan på onsdagen..

2009-09-18 @ 10:16:08
URL: http://jagarpank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback