Partydödare

Humöret sjönk drastiskt för ett par timmar sedan. Fuck. Tillbaka i verkligheten, att bota genom förträngning fungerade visst inte i den medicinska världen tyvärr. Tillbaka på ruta ett känns det lite som, men det är väl bara att börja acceptera.. And deal with it. Men inte just nu, det får ligga i den berömda lådan under sängen ett tag först.

Det jobbigaste är nog att inte kunna göra någonting åt det. Jag kan faktiskt inte fixa det. Jag kan inte rätta till det. För första gången på väldigt länge så ångrar jag mig. Även om jag vet att det inte tjänar någonting till..

Kvällsplugg med N kommer förhoppningsvis få mig på andra tankar. Och jag kan ju faktiskt vara glad över att jag verkar må betydligt bättre och vara mycket mer harmonisk utan en massa tillsatta hormoner i kroppen. Det är ju kanske inte så märkligt, men jag har aldrig fått uppleva det förut så grattis till mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback