look what i can do with my feet!

Allt löser sig med ett leende!

Jag har tänkt äga imorgon. Sådetså. Alla fjärtans dag mellan klockan 13.00-13.55 kommer jag regera. Då är världen min för en stund. Erövringen kommer ske med ett leende på läpparna och jag ska vara så söt och funkig och sprallig och älskvärd så att ingen kommer ha mage att tycka att passet var dåligt. Inte för att det kommer att vara dåligt. Det kommer att vara bäst. Och eftersom jag ler konstant i en timma så kommer alla tro att jag vet exakt vad jag pysslar med där framme i strålkastarljuset. Vi ska ha kul. Vi ska rocka. Vi ska ösa. SHAKE THAT BOOTY! Det ska vara som ett disco på mellanstadiet. Grymt.

Dags att leta upp en finallåt!




Och p.s. - fredagspyssel! Gissa låten i rubriken!


Kommentarer
Postat av: emma

All you gotta do is watch me, look what I can with my feet, baby, feel the beat inside.. Forever, ever, ever.. Yay! Nu blev jag också sugen på att dansa! Men det kanske är lika bra att jag låter blir, jag kanske bryter en fot eller nåt med min tur.. >( Lycka till imon vännen ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback