kaffekaffekaffekaffe och latte med è

Jag skriver cv och ansökan till ett jobb här i växjö. Går sådär. Kommer på mig själv med att använda varenda klyscha som finns i svenska språket och skriver om jobb i brevet som inte står med under arbetslivserfarenheten. Jippi. Jaja, jag får väl hoppas att Jenny lägger in några goda ord för mig och att jag har det som i en liten ask. Om de träffar mig så är det klappat och klart. Självgod? Ja. Det där diskuterade vi ju för några dagar sedan.

Råkade läsa igenom hemtentan idag. Surprise till mig säger jag bara! Äckligt mycket som ska göras. Kanske borde börja? Mja.

Dessutom har jag börjat bli en extremt glömsk person. Höll på att glömma mitt pass idag. Platttången och kaffebryggaren igår. Plattan idag. Jag kanske har brist på nåt. Bra att jag köpte fisk idag då. Visst ska man väl få bättre minne av fisk? Omega3love.

Tjipp o hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback