hur mycket bättre jag är än facebook

Jag har haft en släng av det-känns-ganska-meningslöst-och-onödigt-sätt-att-spendera-tid-på-en-blogg sjukan. Men jag tror precis att den gick över. Så det är okej nu. Jag är tillbaka, för den som nu finner det intressant.

Fenomenet facebook börjar dock kännas relativt ur tiden. Kanske är det fb som kommer bli åtsidosatt och såsmåningom utkonkurrerat ur mitt liv istället för bloggen? Det jag har att dela med mig av här är ju onekligen av mycket större intresse än skiten på nämnda ansiktsbok.

Självgod? Jag? Kan tycka att det behövs lite mer självkänsla, självförtroende eller självgodhet eller vad man nu vill kalla det i dagens samhälle. Kan klinga negativt i mångas öron, men i min värld är det en bra sak. Dags att sluta upp med att hålla tillbaka sig själv. Samtidigt kan dessa tre ord ha relativt olika betydelse för männiksor, men för mig kommer de nästan som ett paket. Tänk och dela upp dem hur du vill, bara du går ut genom dörren imorn och tänker: fy fan vad jag är bra.

Snurrigt och osammanhängande inlägg, ja. Innehållandes en poäng, ja. Solen gav mig tydligen en injektion med samma effekt som en spark i röven. So long och tjing tjong, nu ska jag gå och fika hos grannen.


Kommentarer
Postat av: kina

yey, hon är tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback