ge mig en pump-plats, NU!

Tråk. Sitter och väntar mig en plats på pumpen ikväll. Ikväll kan väl inte vara första gången som man inte ska få plats då man står som reserv? Noooo. Jag vill ju pumpa. Pumpelipump.

För övrigt har jag köpt för god ost. Äter alldeles för mycket av den och jag kan liksom inte att stoppa mig själv. Efter två stora latte idag är jag sugen på kaffe, igen. Är det normalt? I för sig ska det ju vara bra att dricka kaffe före träning så det är väl lika bra att dra igång maskinen.

Och inte glömma stänga av, just det.


Kommentarer
Postat av: kina

Jag har också ett övernormalt kaffesug nu. Kan det vara brist på något annat tros..? Det var ju trots allt ett tag sedan det var helg och diverse humhum ågde rum. (fri tolkning)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback