du har plats 98 i kön

jag tror att sitta i telefonkö hamnar på min tio-i-topp tråklista. Tillsammans med att:

göra saker som man måste när man inte vill
inte vara ekonomiskt oberoende
städa-diska-tvätta
växjös skyfallsregnväder
sopsortera
inte ha en walk-in-closet
inte få som man vill i största allmänhet genom livet
dygnet bara har 24 timmar
man inte kan vara på två ställen samtidigt

Som tur är kan man ibland göra massa saker samtidigt även om man inte befinner sig på olika ställen. Som att blogga under tiden man sitter i den där telefonkön till försäkringskassan och samtidigt dricka kaffe och betala hyran och se lite på tv och kolla över passen på medley. Sådär ja, min tur i kassan. Nästa månad trillar det troligtvis in pesetas ska jag be att få tala om. Tre månaders retroaktivt bostadsbidrag, ja tack.

Tjipp och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback