Att sitta i skiten.

Jag har väl berättat att det alltid är någonting som går snett när jag tvättar?

Hopp i uggsen, tar spiraltrappan ner och traskar över gräsplätten mot tvättstugan. Pladask. Allt händer så fort, plötsligt ligger jag och krälar i leran. Kommer upp på andra försöket, ser mig omkring och konstaterar att det nog inte var någon som såg. Smyger vidare och håller tillbaka ett vrål, för det gör ta mig satan ont till råga på allt. Upptäcker att jag är brun på hela sidan, men försöker se oberörd ut. Det gick nog sådär. Och att sitta i skiten har nu fått en ny innebörd.

Nu har jag ont. Imorgon kommer jag ha en blå rumpa och en ond rygg. Var det ingen som filmade? Kan tänka mig att det hela såg rätt festligt ut ändå.

Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha! Sorry, men bilderna som poppar upp i huvudet gör att jag inte kan hålla tillbaka. Aren't we a sad couple? :P Up for Beck ikväll? Puss

Postat av: emma

Men! Okej då.. Jag har också ett par stycken :)

2009-02-08 @ 16:00:42
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback