1-1

Jag är nog den mest vardagslata människan som jag känns vid. Springa, styrketräna, boxas, yoga, aerobics, dansa, step, funk, bodybalance, core - you name it and i love it! Men gå.. GÅ till affären när man kan cykla eller åka bil, gå uppför trappor när det finns hiss, gå gå gå, det förstår jag inte!!!

Var på gymmet (jobbet?!) förut, första gången sen i fredag och det var goodie goodie. Ryggen blev glad och mina muskler och jag temade mer än väl. Lyckades med olika dans-strechar som jag inte har klarat av sedan jag slutade dansa. Det är såna tillfällen som ger en extra kick och ger ny och fräsch tränings-energi! Så, efter att under helgen ha rensat ut kroppen från förkylning och diverse onda andar så ser denna veckan ur tränings-syn onekligen ut som en höjdare. Core och dans imorgon. Core-dans-bodybalance teknikpass-bodypump på torsdag, jag kunde inte välja så får se om jag orkar. Blir en festlig utmaning. BodyBalance tekninkpass-dans-djupvattenträning på fredag. Premiär för mitt dans-pass på lördag. Bodybalance teknikpass på söndag.

Och mellan varven kanske jag borde ögna igenom anteckningar och böcker till nästa veckas tenta? Har aldrig känt mig så lugn och fin inför en tenta, och det beror inte på att jag kan allt. Haha, det är bara så komiskt, och föreläsaren är så värdelös.. SÅ vad gör man? Satsar på omtenta!

SÅ GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för tipset gumman ;)

Läget annars??

Fullt upp? hade du haft ont i ryggen??

PUSS

Postat av: sanna

afterdentistoriginal/" rel="nofollow">http://www.metacafe.com/watch/2386540/davidafterdentistoriginal/



har lite tråkigt så här på förmiddagen, så tänkte bara glädja med ett gulligt litet filmklipp! hoppas du mår bra, puss

2009-02-11 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback