yesterday

it got a bit wild. Resultat: lättare bakfylla. Nöjesnytt-festen var trevlig, vi vann inte - men hade en mycket trevlig afton förlusten till trots. Chefen blev lite på lyset, jag likaså, och några moves hann vi med innan hemgång före tolv. Effetivitet är ordet. Ett nyårslöft råkade slinka ur mig på förfesten, 2010 ska uppenbarligen bli mitt utmaningarnas år. Vad kan nu detta innebära för spännande?

Efter en förmiddag präglad av ingenting-gjort ska jag röra på fläsket och ta mig ner till stan och möta upp mannen för lunch. Sen är det dags att återställa sig, lära in lite BB och ladda psykiskt för pass klockan fyra...

Juridik? Plugg? Va?


Kommentarer
Postat av: Emma

Martina! Jag längtar hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback