winter wonderland

Det är mycket oklart hur jag lyckades ta mig ur sängen och in i duschen i morse. Kanske var det för att det inte längre är kolsvart ute när man rullar upp rullgardinerna? Istället är det alldeles vitt, inbjudande, mysigt och juligt. En kvällspromenad igår påminde mig om alltdet härliga med snö, och glömma det som kan tyckas vara lite jobbigt.. Plus för snöbollar och minus för att skrapa bilrutan alltså.

Anyhow. Det är tröttsamt idag. En dag som idag kan bara räddas med vardagslyx. Så på med ett linne a'la Blair, köp en kaffe i skolan och nån nöt att tugga på under föreläsningen. Då borde det gå vägen.

Fyra av tio saker på vecko-listan √. Jag tror att en sådan lista varje vecka borde bli standardiserad i mitt liv. Det är en riktig skön känsla varje gång man kan stryka något. Totally worth it, try it.

Back to school.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback