up'n go

Ny vecka, ny delkurs, nya möjligheter!

Del ett av dagens två pluggperioder är avklarad och jag känner mig taggad blandat med frågvis. Morgondagens första föreläsning ska förhoppningsvis reda ut många av dessa frågetecken.. Jag är i övrigt en lycklig människa eftersom jag bestämt mig för att åka till solen över nyår (såvida sista-minuten-priserna är studentanpassade). Så om allt går i lås åker jag och M (kanske någon mer?) till nåt varmt ställe mellan jul och nyår. YIPPEKAYEEEY!

På grund av dessa omständigheter tänker jag ta mig i kragen och bli svinis-besprutad inom de närmsta dagarna (efter att jag dubbelkollat med M att det är ofarligt såklart). Samtidigt kan det vara lämpligt att redan nu börja leta efter passet, prova bikini och få klart plugget så fort jag vet vad jag ska plugga. Taggelitaggad!

Nu blir det pluggpaus, disk ska diskas, mat ska ätas och säng ska bäddas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback