today is a good day

and 2010 is going to be a great year.

Happy New Year!
Det är en fantastiskt vacker dag, idag igen! Om en timme ska det köras ett hårt bodypump/corepass med Linda och sen tar vi nyårsafton. Kvällen kommer firas på ett så otippat ställe som Lönsboda i Skåne och temat för bjudningen är Maffia. Så jag ska ikläda mig rollen som 40, 50-tals brutta med bling och sexydress, mannen ska ta form av maffiaboss. Trerätters middag bjuds och det ska bli riktigt kul att träffa så många av mannens vänner. De jag redan träffat övertygar mig om en förträfflig kväll är att vänta..

En jag-är-ledsen-kram sänder jag till de andra fina vännerna som bjudit till kalas och som avböjts.. Tyvärr kan man inte vara på två ställen samtidigt, och tyvärr är det inget lätt bestyr att samla alla man vill träffa på ett och samma ställe under just denna kväll på året. Däremot tycker jag att man oftare borde fira som att det var nyår, varför måste man göra det bara en gång om året? Anyhow, många kommer jag förhoppningsvis träffa fram i vår på diverse festligheter. Lundafestivalen, heter det så? Jag är på.

Time to pack! Och formulera mitt slutgiltiga nyårslöfte... Återkommer om detta!

Ha en underbar kväll och fira fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är tom mindre än en vecka kvar nu :) Jag är inte helt hundra på när skolan början men tror det är någon gång runt den 18e så då är jag iaf där :) Kommer antagligen dit nån dag innan och flyttar in igen. Då blir det mat, mys, vin, promenad? :D Gott nytt år på dig min vän! Saknar dig, men snart ses vi! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback