pro twosome

Tråk, tråkigt , tråkigast!!! Jag visst inte att han den där hade riktigt sååå stor betydelse för hur roligt eller kul det är att bara var hemma och vara ledig. Tvåsamhet går lätt för ensamhet om du frågar mig. När jag ringde mamma för att beklaga mig över hur extremt tråkigt jag har det idag (och det enda jag får göra för mig själv är att träna på bb) så sa hon bara att det är bra att ha tråkigt ibland. Hon tror alltså inte att jag skulle tycka att saker var lika roliga om jag inte har tråkigt ibland också. Jag tror att det är b u l l s h i t. Jag skulle bestämt inte klaga om jag hade roligt jämt, jag skulle njuta och få rysningar då jag tänkte på tråk. Tack, men jag har haft tillräckligt med tråk för en hel livstid, sådetså.

Om var en sån där som ser saker och ting objketivt kanske man skulle hävda att om jag bara övade klart på det där passet nångång så kan jag göra precis vad jag vill och tycker är roligt sen. Men nu är jag ju som tur är inte så objektiv så att jag tänker så.

Jaha. Om du har tänkt vara borta hela långa veckan ända till nästa gång det är lördag och kväll. Hur schysst är det då? Nu får du ta mig tusan sakna mig så att du inte kan släppa mig ifrån dig när du kommer hem. Och då, då är det bara tre dagar till jag ska åka bort, och inte komma hem på jättemånga dagar. Blä. Sen får det bli en fastkedjning på ett par veckor tror jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: kina

Bra, jag litar på din kvinnliga list :)



Sofie gav mig exakt samma förslag som jag gav dig - och exakt samma dag. Så jag hoppas innerligt att vi alla kan julsammanstråla tillsammans den 22:a. Antingen det blir hos mig eller Sofie återstår att se, men mys blir det!

Postat av: Linda

Jag tror att du överlever... men jag e inte helt säker ;) Stackars martina!

2009-12-12 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback