nu tar jag jul.

Sista föreläsningen för detta året är över, pennan glödde och de hjärnceller som fortfarande inte lagt sig för jullovs-dvala arbetade frenetiskt. Jullov ja, det må kallas det, men lov och ledighet är inget som kommer plägla min jul och nyårstid tyvärr. Dock ska pluggandet ske i trevligt sällskap så många dagar som möjligt, vilket gör att det hela känns något mindre besvärande.

Nu ska den sista väskan packas, blommorna vattnas och kylskåpet rensas. Sen blir det träning på Komplett för omväxlings skull, och en mycket mysig afton med film och mat - allt i sällskap med min man.

Imorgon väntas en mysig morgon tillammans med J och en välbehövlig tur till tandis för att laga min förstörda framtand. Jag önskar mig själv god jul med en fet tandisräkning, yey!

Men sen.. åker jag hem och tar jul (är dock inte särskilt exalterad över detta ännu, vilket troligen beror på den långa och tråkiga och ensamma bilfärden hem).

Där har ni mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback