my head is spinning!

Jag fick ett kusinbarn idag! En liten flicka! Grattis till kusin Anders och hans världens mysigaste Maria!

Efter att ha spenderat två timmar i bibblos med att klippa och klistra och skriva ut hann jag knappt hem innan Linda föreslog kvällsfika och kvällspromme. Riktigt mysigt med varma mackor, fruktsallad, rockyroad, gosig hund och en liten runda genom campus innan hemgång. Vi konstaterade (genom att konstruera halva och osammanhängande meningar tillsammans) att vi vi har det så förbannat bra. Underbara män, framtidsplaner, lycka och glädje. Punkt.

Föregående inlägg beskriver den ultimata praktikplatsen för mig. Att den kommer att löpa under våren är dock ett ganska stort problem just för mig, men poängen är att det var nåt sånt här som jag väntade på att hitta. Nu vet jag att det verkligen finns praktik inom det område som jag i mina drömmar hoppas på. Det gör det lätt att välja mellan utlandsstudier och praktik. Nu är ju bara frågan, dyker det upp ett liknande projekt till mig till hösen? Jag vill!!!

Nu blev det natten. A lot to do this week..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback