lyx i stress!

Stan avklarad, mina älskade kängor är omklackade och återigen användbara! Några julklappar och andra spännande överraskningar är fixade och nu ska jag på massage! Nämnde jag att det är en stressig vecka? Haha. Sen blir det DIK-fik med Kojan, panikplugg på veckans case och bb-öv innan halv-åtta-hos-mig med Josefin. Med en fördelning över sju timmar så borde jag fundera på hur det ska gå ihop, alternativt ta en kurs hos Linda, effektivitetsexperten.

Och det snöar så fantastiskt mycket så jag blir alldeles lycklig och glad och vill ut och göra snöänglar!!!

Whooohooo!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stressig dag bruden. Jag var också i stan vid den tiden! Vad otippat om vi skulle sprungit på varandra ovetandes om att båda skulle vara där. Jag köpte skinnhandskar till min kära mor i juleklapp och postade massa brev. Vi ses sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback