laxtaxmaxflax

Skolan då. Mina heltidsstudier. Jo vars, de är så heltidliga numera så att jag inte ens kan åka på den tänkta solsemestern över nyår. Så här ser min kommande månad ut:



Lagtext, förarbeten, propositioner och hej jesus vad allt heter. Jag ser i kors och har aldrig förr vart med om mer text som hör ihop med text som hör till en annan text som man måste läsa för att förstå dess kontext. Och aldrig förr har jag blivit så imponerad av ord och meningsföljder, författarna är sannerligen ålderdomliga (som word brukar kalla det)!

Nu ska jag för första gången på fem dagar tillaga, och för första gången på två dagar äta, riktig mat. Jag vet inte vad som hände men vips så bestod kosten av mackor och dylik frukostmat och poff så hade ett par dagar svept förbi. Jag skyller det mesta på sprutan, resten på nya kursen. Nu ska jag trots allt göra pasta med kassler och parmesanost sås som serveras då mannen kommer hem!

Gute Nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback