julförlamning

Efter tre timmar i soffan börjar jag ana att mina ben är lätt förlamade. Åtminstone har de glömt hur det i praktiken går till att röra sig. Jag dock konstruerat ett nytt afropass till våren (dock inte testat i praktiken, på grund av förlamningen). Men i teorin är det skitbra.

Utöver det har jag läst igenom föregående års juridiktenta och lyckats hålla tårar och skrik av panik begränsade, de ekade endast inombords. Men det är röd dag idag, och fröken sa att vi inte skulle plugga på de röda dagarna. Jag vill minnas att hon sa så i vilket fall. Är det många röda dagar kvar?

Jahopp. Jag är trött av allt slappande. Måste nog ta en powernap. Sen kanske det blir klapp-visning med hjälp av nya kameran! Lite mer mat och godis kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback