HJUL!!!

Idag jobbar jag in den perfekta julkänslan! Efter sovis tog jag, Linda och Semlan en promenad runt Trummen i det kyliga, men nästan soliga, vintervädret. Och eftersom jag tränad cykel/bp i 90 minuter igår, vilket inte riktigt var planerat, så hoppade jag faktiskt över dagens planerade Ragga-pass. Benen är trötta efter det tuffa intervallpasset med Linda igår, så istället för att träna idag har jag bakat Rocky Roads.. Första gången, så det blir spännande att provsmaka och se om jag lyckats!

Det var ju meningen att kvällen igår skulle bestå av glöggmys/förfest/ev utgång, men på grund av absurd trötthet var jag hemma i sängen redan halv tio och tittade på Ice Age 3, mycket sevärd för övrigt! Till det avnöt jag en middag bestående av en påse smörpopcorn, ack så delikat.

Idag är dagen D. Min man kommer äntligen hem från sin skidresa med vännerna och kvällen är sjukt efterlängtad!!! Kommer bli så jäkla skönt att få somna som vanligt igen, med mina favoritarmar runt mig. Men innan dess ska jag städa en sväng läsa några sidor, förbereda godaste köttfärspajen och fetasallad, duscha och sen är det bara att vänta!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback