dan före dan och pappas dag.

På grund av överraskande snöstorm under gårdagskvällen kom jag aldrig iväg till vännerna och julsemyset. En aning butter fick jag istället tillbringa kvällen hemma i soffan med mor, far, Polly och tvn. Ju längre kvällen led, desto mer nöjd med situationen blev jag ändå. Kämpade mot John Blund till halv ett snåret för att kunna sova länge idag, och orka med en vaken natts jobb.

Men underliga drömmar hemsökte mig mest hela tiden. Allt från storgatan i Växjö som blev strömlöst mitt i mestaste julhandeln, hemligt besök i exets familjs hus dit jag fortfarande hade nyckel efter flera år och diverse skumt.

Nu tänker jag att jag har vilat mig i form ändå, sådär som jag brukar göra inför nya BB-releaser. Denna gången är det tillvägagångssättet att söka sig fram genom lagtext som har blommat ut i mig hjärna. Tänker jag.

Kaffe och julskinkemacka ska avslutas, sen blir det uppiggande juridikplugg i ett par timmar. För den som undrar. Eller vill tycka synd om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback