onsdag 090826

Zu heute ich solle mein tyska utbytesstudent treffen som ich ska vara fadder åt i höst. Perfekt för mig som återupptagit min tyska (eller ja, slänger in tyska meningar och ord här och var i mina konversationer mit meinen freund och hoppas på att all tyskakunskap bara ska komma tillbaka till mig på något magiskt vis). Hon ringde igår och jag upptäckte till min förskräckelse hur rosslig min engelska blivit. Det var katastrofalt, och jag skyller allt på att jag inte kommit iväg utomland i sommar. Jaja, en kaffekonversation ska jag väl kunna överleva iaf. Hoppas hon är så snäll och söt som det lät i telefonen.

Idag is the Day. Nollningen börjar och det ska bli riktigt kul att få se alla nya barn. Dessutom extra trevligt att jag tror att jag känner en liten tös från dansen i Jönkan. Hon ska i så fall bli väl omhändertagen och väl nedsupen.

Mitt chaite ha kallnat, jag antar att det tyder på att det är dags att ta cykeln hemåt och ladda upp för dagen. Och hur i hela världen ska jag kunna sova själv i flera dagar nu då? Jag får nog smyga mig hit nån kväll...

Hey, ho - Lets go!

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan ni "nollor" dämpa er lite!!!!!?? Jag försöker sova!!!!!!!!!!!!! ;) :-*

2009-08-26 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback