my i-country problem

Jaha, som pappa Rudolf skulle ha sagt med en nervös och flackande blick.

Mannen åkte okristligt tidigt och jag skulle bara avboka ett pass såhär på morgonkvisten med halvöppna ögon och en heldöd kropp. Hela kroppen skrek sovmorgon och då var jag lydig och föjde dess önskan. Problemet är dock att jag fastnade i morgonrundan på internet, så nu är jag inte lika självklart trött längre, mest hungrig. Men om jag inte sover lite till så kommer jag vara en zombie på jobbet ikväll. Vilken soppa. Och nu när jag är hungrig så kommer jag väl inte kunna somna för det, hur gör jag? Åh.


Kommentarer
Postat av: Kina

Haha, alltid samma sak för mig också - vaknar man för tidigt är man hungrig, äter man inte kan man inte somna om, kliver man upp och äter piggnar man till, och trots att man är trött kan man ändå inte somna om sedan. I get it, vilka problem vi har! Jag åker till Oslo på torsdag och kommer till Gvd på söndag kväll, börjar jobba på måndag. Hur blir det nu under dina lediga veckor? Kommer du vara hemma hos föräldrarna något mer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback